Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kan de klacht bij ons kenbaar maken door te mailen naar info@oblac.nl. Wij streven er naar om een passende oplossing te bieden.
Bedenktermijn
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om de bestelling tot 100 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren via ons retourportaal.
Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 3,95 per pakket en zullen automatisch worden verrekend op het orderbedrag. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
100 dagen recht op retour
retourportaal
Via ons retourportaal kan je gebruik maken van het retourrecht. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag minus de kosten voor retourneren binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan adviseren we eerst even contact met ons op te nemen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ruilen
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@oblac.nl of onderstaande contactformulier.