Hulp nodig?

Zoek je antwoord in ons veel gestelde vragen in een van de categorieën hieronder. Of stuur ons direct een mail via info@oblac.nl.

Bestelling

Na het plaatsen van je bestelling krijg je een bevestigingsmail van ons. In deze mail wordt je bestelling bevestigd en staan opnieuw de gegevens als een extra check weergeven. Zo weet je dat wij zo snel mogelijk je bestelling gereed maken en verzenden.

Let op: de mail kan ook in de spambox terecht komen.

Verzending

Bestellingen die op werkdagenvóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

Wij bieden wereldwijde gratis verzending aan! Bekijk de pagina verzending voor meer informatie.

Het volgen van je bestelling is erg simpel. Je ontvangt een mail van ons met een Track & Trace code zodra de bestelling is verzonden. Via deze link is je pakket erg makkelijk te volgen en weet je precies wanneer je het pakketje kan verwachten. 

Daarnaast kan je ook via de bevestigingsmail je pakket volgen. Via de knop "Je bestelling weergeven" kom je terecht op de bestelpagina in onze shop. 

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd.

Bekijk de pagina verzending voor meer informatie.

Het wijzigen of annuleren van je bestelling is mogelijk. Dit kan je doen door zo spoedig mogelijk een mail te sturen naar: info@oblac.nl.

Het kan voorkomen dat het pakket op een moment wordt geleverd dat je niet thuis bent. Als dit het geval is, wordt het pakket meestal bewaard door onze logistiek partner en wordt er opnieuw een moment uitgekozen om het pakket bij je te leveren. Het kan ook voorkomen dat je bestelling bij de buren wordt geleverd. Uiteraard wordt je over geinformeerd.

Wij verzenden onze producten wereldwijd! Per werelddeel verschilt de levertijd, maar uiteraard proberen wij zo snel mogelijk te leveren.

Betalen

Je kan in onze shop veilig en kosteloos afrekenen met de volgende betaalparnetes: iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Klarna Betaal later, Bancontact en Sofort Banking.

Je kan je kortingscode gebruiken bij het afrekenen van het artikel. Wanneer je het gekozen product aan je winkelwagen hebt toegevoegd, kan je op de knop afrekenen klikken.  

Voor mobiel: Bovenaan de pagina kan je klikken op "besteloverzicht weergeven". Vervolgens kan je in het balkje kortingscode een code invullen en op toepassen klikken.

Voor desktop: Aan de rechterzijde in het balkje kortingscode kan een code invullen en op toepassen klikken. 

De korting wordt automatisch verrekent op het aankoopbedrag.

Op dit moment bieden wij onze nieuwe klanten een korting van 10%. Je ontvangt een speciale kortingscode zodra je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief.

Je kan je bestelling binnen 100 dagen retourneren via ons retourportaal. Je krijgt vervolgens het gehele orderbedrag gecrediteerd.

Via de volgende link kan je het retourportaal bereiken: https://oblac.shipping-portal.com/rp/

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je ontvangt binnen 4 uur een herinnering per mail om je bestelling alsnog af te ronden.

Garantie en retourneren

Je kan je bestelling binnen 100 dagen retourneren via ons retourportaal. Je krijgt vervolgens het gehele orderbedrag gecrediteerd.

Via de volgende link kan je het retourportaal bereiken: https://oblac.shipping-portal.com/rp/

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je kunt je klacht bij ons kenbaar maken door te mailen naar: info@oblac.nl Wij zullen vervolgens zorgdragen voor een correcte afwikkeling, waarbij je meestal de bestelling kosteloos kan retourneren en kan kiezen uit een vervangend artikel.

Een gedeelte van de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten bedragen € 3,95. Dit bedrag wordt met het orderbedrag verrekend.

Personalisatie

Jazeker! Momenteel is het mogelijk om de leren telefoonhoesjes en leren bureau onderleggers te personaliseren door middel van lasergravure.

Houd er rekening mee dat wanneer je een product met een aangepaste gravure bestelt, we extra tijd nodig hebben om het verzendklaar te maken. Dit duurt doorgaans 2 tot 5 werkdagen.

Controleer voordat je bestelt de spelling en hoofdletters, want onze uiterst nauwkeurige laser graveert precies wat je tijdens het bestelproces hebt ingetypt!

Als je na het plaatsen van de bestelling een fout opmerkt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Producten die gepersonaliseerd zijn met een gravure hebben een aangepast retourbeleid. Het is helaas niet mogelijk om gepersonaliseerde producten te retourneren. Dit komt doordat het product speciaal voor jou wordt gemaakt.

Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om een gepaste oplossing te bieden indien sprake is van een klacht.